lördag 20 december 2008

God Jul

Över 3000 besökare, man tackar.
God Jul på er allihopa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!

Jag och min sambo är just i färd med att välja hus. Vi har fastnat för villa frisk och blev jätte glada när vi hittade erat hus.Ser jätte fint ut! Vi undrar om du/ ni har möjlighet att sätta in lite flera bilder. skulle vara kul och se hur kök/vardagsrum ser ut!
om inte annat kanske du kan maila dem till mig! Tack på förhand

Peter och Åsa sa...

Vad roligt att höra. jag ska försöka lägga upp fler bilder så snart som möjligt, håll utkik bara.

Anonym sa...

Hej, jag och min fru och lilla Liv (4 mån) är också på gång att bygga ett Frisk, skulle va roligt att se lite fler bilder! Bra blogg annars :-) / Måns

Peter och Åsa sa...

Hej och tackar. Det var roligt att höra, vi trivs mycket bra i vårt "frisk". Jag ska absolut försöka lägga ut bilder, har varit aldeles för dålig på det sista tiden. bilder kommer!